FAQ

Almindelige spørgsmål:
  • Hvordan kan du have så lave priser sammenlignet med dine konkurrenter?
    Vi fremstiller vores paneler på en fabrik i Kina. Det betyder, at vi ikke har nogen omkostninger til at eje vores egen fabrik og produktion. Vi har ikke mellemmænd, der koster penge, og vi har ikke ret mange medarbejdere, vi er en familievirksomhed, der klarer det meste selv.

  • Jeg er ikke en handyman, er det svært at installere akustikplader derhjemme?
    Følg vores instruktionsvideo, og du burde have det godt. De sværere dele er, hvis du har et skråtag eller har vægstik i vejen, men det fortæller vi dig også mere om i videoen. Der skal være to personer, der hjælper hinanden med montagen.

  • Kan jeg få hjælp til at save pladerne?
    Ja, vi har en tilpasningsservice. Tilføj venligst en kommentar ved kassen. Du er dog som kunde ansvarlig for at måle korrekt. Din returret forsvinder, hvis du vælger at save pladerne til.

  • Kan jeg få hjælp til montering af panelerne?
    Vi tilbyder handyman hjælp i Gøteborg området, variabel pris da det er svært at estimere tidsforbruget før man har set tag, evt vægstik mm.

  • Hvilke værktøjer skal jeg bruge for at samle panelerne?
    Du skal bruge sorte monteringsskruer, (4,2 x 40mm), 15-18 skruer pr panel, du skal også bruge monteringslim PL400 hvis du har gipsvæg, skal du have vaterpas eller laser, skal du bruge skruetrækker. Skal du save pladerne ned, skal du bruge en dyksav med lineal eller en rundsav (kan ofte lejes i byggemarkeder eller f.eks. Renta).

  • Har jeg ret til at fortryde?
    Ja, som forbruger har du ifølge fjernaftaleloven ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage efter modtagelse af leveringen. Du er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne for returneringen. Læs mere i vores købsbetingelser.
  • Hvad er Renov8?
    Hvorfor står der Renov8 i väst AB som betalingsmodtager og ikke Indoor Wood? Det skyldes, at Indoor Wood er et mærke og en del af Renov8 i väst AB, som er en byggevirksomhed.